Levering og handelsbetingelser

LEVERING 

Vi sender din vare fra vores lager i København, så snart vi har modtaget din bestilling (senest to hverdage). Vi sender med GLS eller DAO, som leverer din pakke til dit nærmeste pakkecenter indenfor 2-5 hverdage. Der findes over tusind pakkecentre overalt i Danmark. Når din pakke er på vej, modtager du en email/SMS.  

Vores leveringspriser i Danmark ligger mellem 29 kr - 48 kr. Køber du en af vores børnesenge er fragtprisen 399 kr, men du kan også vælge selv at komme og afhente den gratis på vores kontor i København K. Vi holder åbent alle hverdage mellem 9.30 og 13.00 efter aftale.  

Skulle du mod forventning ikke modtage din pakke, beder vi dig kontakte os med det samme, så vi kan spore pakken hos transportleverandøren og afhjælpe eventuelle fejl. 

LEVERING I OG UDENFOR EU

Vi sender også pakker til andre lande. Her bruger vi den forsendelsesmetode, der bedst kan betale sig for hvert enkelt land. Levering til EU-lande koster 199 kr.  Til lande udenfor EU er prisen 350 kr for kurve. Vi leverer ikke senge udenfor Danmark.

RETURNERING

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager varen. Varen skal returneres ubrugt, i original emballage, og i samme stand som du modtog den. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt, og senest otte dage efter modtagelse, refundere købsbeløbet til din konto.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er sendt retur til os.

Returadressen er: Fabienne, Gernersgade 30, 1319 København K.

BETALING

Vi modtager følgende kort: VisaDankort, Visa og Mastercard. Du kan også betale med MobilePay og lave en afdrags-betalingsordning via ViaBill. Ved en almindelig kort-transaktion bliver beløbet trukket fra din konto to-tre dage, fra vi har modtaget din ordre.  

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet og senest to måneder efter, at du har opdaget fejlen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

I forbindelse med eventuel reklamation skal du kontakte os på fabiennecph@gmail.com og sende beskrivelse og foto med af fejlen.

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Fabienne forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på nettet. Vi vil aldrig afsløre nogen information om vores kunder til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil aldrig sælge kunders navn, adresse, emailadresse, kreditkortoplysninger eller andre personlige data til tredjepart.

KONTAKTINFORMATION

Adresse: Fabienne, Gernersgade 30, 1319 København K

CVR-nummer: 39442310 

Email: fabiennecph@gmail.com

TLF.: + 45 28 30 69 05